PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2016 | nr 8 | 53--55
Tytuł artykułu

Marketing sięga po VR

Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Marki takie jak Marriott czy Thomas Cook doskonale rozumieją zalety VR (Virtual Reality) tworząc kampanie oferujące błyskawiczną "teleportację" z zatłoczonego miasta wprost na hawajską, także wirtualną plażę. O krok dalej są marki "górskie". Pozwalają użytkownikom przeżyć chwile ekscytacji i grozy w surowych górskich warunkach, a producentowi pokazać zalety jego produktu w takim otoczeniu. Możliwości zastosowań VR są bowiem nieograniczone i zależą wyłącznie od pomysłowości marketerów. (fragment tekstu)
Rocznik
Numer
Strony
53--55
Opis fizyczny
Twórcy
  • i3D
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171512462

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.