PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2016 | nr 9 | 43--46
Tytuł artykułu

Wejdź, będzie fajnie

Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Głównym zmartwieniem właścicieli sklepów jest niezadowalająca sprzedaż. Kierownicy i menedżerowie, gdy problem ten już wystąpi szukają rozmaitych rozwiązań. Optymalizują procesy wewnętrzne, obsługę klienta, sterują cenami lub prowadzą akcje promocyjne. Jednak nie zawsze działania te przynoszą pożądany efekt. Bardzo ważnym czynnikiem jest zbudowanie dobrego wrażenia już "na wejściu". Wiele bowiem sklepów niszczy pierwszą zachętę nieodpowiednio sformułowaną ofertą lub wadliwą obsługą konsumenta. (abstrakt autora)
Rocznik
Numer
Strony
43--46
Opis fizyczny
Twórcy
  • Branch Brothers
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171512818

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.