PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
Czasopismo
2016 | 28 | 291--302
Tytuł artykułu

Rola mediów w propagowaniu turystyki i rekreacji

Warianty tytułu
The Role of Media in Promoting Tourism and Recreation
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Media stanowią podstawową funkcję w przekazywaniu informacji masowemu odbiorcy. Do mediów zaliczymy: prasę, radio, telewizję, Internet, a także książki, płyty, filmy. Media to także instytucje, które rozpowszechniają informacje, a mianowicie wszelkiego rodzaju wydawnictwa oraz agencje prasowe. Obecnie nie wyobrażamy sobie przekazywania informacji bez komunikowania się z innymi osobami za pośrednictwem mediów społecznościowych, które w ostatnim czasie tak bardzo się rozwinęły.(fragment tekstu)
EN
Increased interest in tourist trips in recent years intensified. Rest often we associate with going outside the residence, and finding good deals, sometimes requires contact with a representative of a travel agency, family, friends, look for deals in the directory. It happens that after watching TV or listening to radio ads reflect on the choice of the proposed offer. Currently, a large role is played by the local media, but also electronic media, including social media. The article presents the role of the media in promoting tourism and recreation, and also pointed out the portals of magazines thematically related to the tourist industry.(original abstract)
Słowa kluczowe
PL
EN
Czasopismo
Rocznik
Tom
28
Strony
291--302
Opis fizyczny
Twórcy
  • Zachodniopomorski Uniwersytet Technologiczny w Szczecinie
Bibliografia
  • Badowski M., 2011. MŚP a media społecznościowe, http://networkmagazyn.pl/msp-a-media-spolecznosciowe, (data dostępu XII. 2016).
  • Biełuszko K., Media elektroniczne jako narzędzie promocji turystycznej miasta. [w:] Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu, red., A. Rapacz, nr 379, 2015.
  • Chorązki W., Sytuacja mediów lokalnych w Polsce w III kwartale 2005 roku, [w:] Polskie media lokalne na przełomie XX i XXI w. Historia - teoria - zjawiska, J. Jarowieckiego i in. ( red.), Kraków 2007, s. 88-89.
  • Kępa-Mętrak J., Rola mediów w społeczności lokalnej, w: Media w procesie kształtowania wspólnot lokalnych, Wydawnictwo Urząd Marszałkowski Województwa Świętokrzyskiego, Kielce 2009. S. 9-10.
  • Rutkiewicz A., Rola mediów lokalnych w rozwoju turystyki przyrodniczej. Studia i Materiały Centrum Edukacji Przyrodniczo-Leśnej, Zeszyt 4(23)/2009.
  • Rycharska J., Turystyka - 9 najlepszych źródeł informacji. (rynekinformacji.pl). 2015 r. Sapeta J., Prawne podstawy funkcjonowania mediów w Polsce [w:] Media czwarta władza. (http://rola_mediow_w_spoleczenstwie_obywatelskim). 2008 r.
  • Strategia promocji turystyki wodnej w województwie zachodniopomorskim na lata 2013-2020.
  • Stowarzyszenie POMOST - Instytut Gospodarki Morskiej w Szczecinie, Szczecin 2013.
  • Turystyka w 2014 r. - Główny Urząd Statystyczny, 2015 r.
  • www.hotelarz.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171513942

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.