PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2014 | nr 3(1) | 129--131
Tytuł artykułu

P. Dziekański, A. Olak, S. Pytka, Marketing terytorialny - gmina i jej promocja, © Multiprint, S.R.O Košice © WSBIP w Ostrowcu Św., Koszyce - Ostrowiec Świętokrzyski -Zagnańsk 2014

Autorzy
Treść / Zawartość
Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Samorząd terytorialny rozumiany jest jako związek mieszkańców danego terytorium, wspólnie zajmujących się sprawami publicznymi o znaczeniu lokalnym. Reforma administracyjna (proces decentralizacji) wpłynęła na wy-kreowanie nowej roli samorządów terytorialnych, które przejęły odpowiedzialność za swój rozwój, samodzielnie nim kierując (decydując o kierunkach rozwoju), jednocześnie stając się zależnym od warunków otoczenia i mechanizmów gospodarki rynkowej. W opracowaniu zwrócono uwagę na istotną rolę i znaczenie działań marketingowych, ze szczególnym uwzględnieniem promocji w funkcjonowaniu i rozwoju regionu. Wyjaśniono genezę oraz istotę marketingu terytorialnego, jak również możliwość zastosowania w nim narzędzi marketingu mix (tzw. terytorialny marketing-mix). (fragment tekstu)
Twórcy
  • Uniwersytet Jana Kochanowskiego w Kielcach
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171514940

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.