PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2016 | nr 11 | 42--44
Tytuł artykułu

Osobistość zamarkowana

Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Dziś marki zamiast walczyć o wyróżnienie się za wszelką cenę, idą w kierunku budowania relacji. Koncentrują się na odbiorcy marki, nie zaś na marce samej w sobie. Dotyczy to także marki osobistej. Świadomość potrzeby budowania marki osobistej wciąż wzrasta, ale w porównaniu z innymi rynkami nadal jesteśmy na początku drogi. Marketerzy podejmując decyzję, że skorzystają ze wsparcia eksperta, powinni zdawać sobie sprawę z własnych atutów, ale i ograniczeń. (abstrakt autora)
Rocznik
Numer
Strony
42--44
Opis fizyczny
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171517218

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.