PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2017 | nr 1 | 18--19
Tytuł artykułu

Dobre praktyki w tworzeniu e-mailingu

Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Dobre rozumienie insightu konsumenckiego powinno służyć także do unikania błędów. Należy bowiem uświadomić sobie, czego oczekuje nasz odbiorca. Czy interesują go np. promocje lub zawiadomienie o nowych produktach. A może woli artykuły z nieco głębszym przekazem. Segregacja newsletterów i dopasowanie ich do poszczególnych grup potencjalnych klientów pozwoli marketerom uniknąć sytuacji, iż odbiorca będzie takie posty traktować jak spam, przeznaczony do natychmiastowego usunięcia. (abstrakt autora)
Rocznik
Numer
Strony
18--19
Opis fizyczny
Twórcy
  • agencja Conture
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171523239

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.