PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2011 | 57 | 288--297
Tytuł artykułu

Wybór systemu zarządzania doświadczeniami klienta oraz wspomaganie procesów komunikacji w organizacjach gospodarczych

Autorzy
Treść / Zawartość
Warianty tytułu
The Choice of Management System with Experiences Customer and Aid Processes of Communication in Economic Organizations
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Odpowiedni dobór systemu zarządzania informacją o kliencie, służącego do identyfikacji kontaktów, podniesieniu sprawności i efektywności obsługi oraz zapewnienie przechowywania i dostępu do potrzebnych informacji, ważny jest dla sprawnego zarządzania kanałami komunikacji w organizacji gospodarczej. W artykule zaprezentowano proces wyboru systemu CRM przy określonych kryteriach oceny za pomocą hierarchicznej metody decyzyjnej AHP. (abstrakt oryginalny)
EN
The suitable selection of the management system with the information on client, the domestic to the identification of contacts, the rise of the efficiency and the effectivity of the service and the assurance of the storage and the access to the necessary information, is important for the efficient management channels of the communication in the economic organization. In the article we presented the process of the choice of the system CRM at definite evaluation criteria by means of the hierarchical method AHP. (original abstract)
Rocznik
Tom
57
Strony
288--297
Opis fizyczny
Twórcy
  • Uniwersytet Szczeciński
Bibliografia
  • Frąckiewicz E., Rudawska I., Badania marketingowe w procesie wyboru systemu klasy CRM, "Zeszyty Naukowe UE we Wrocławiu" nr 1004, Wrocław 2003.
  • Saaty T.L.: How to Make a Decision: The Analytic Hierarchy Process, "European Journal of Operational Research", (48), 1990. p. 9-26.
  • Saaty T.L.: The Analytic Hierarchy Process. RWS Publications, Pittsburgh 1996.
  • Trzaskalik T.: Wprowadzenie do badań operacyjnych z komputerem; Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne; Warszawa 2008.
  • Błaszczyk M., Analiza porównawcza wybranych systemów klasy CRM, Uniwersytet Szczeciński, Szczecin 2010, praca magisterska recenzowana.
  • Lykkegaard B., Western European Customer Relationship Applications Management 2010-2014 Forecast, International Data Corporation (IDC), Framingham USA, 2009.
  • GUS Wykorzystanie technologii informacyjno-telekomunikacyjnych w przedsiębiorstwach i gospodarstwach domowych w 2009 r., http://www.stat.gov.pl/gus/5840 _wykorzystanie _ict_PLK_HTML.htm.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171525647

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.