PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2017 | nr 2 | 64--66
Tytuł artykułu

Abanana/Obsessive. Walentynki na zmysłowo!

Autorzy
Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Według badań SW Research aż 42,1% Polaków obchodzi święto miłości. Fakt ten postanowiła wykorzystać marka Obsessive lingerie, producent specjalnej, zmysłowej bielizny. Zintegrowane działania online i offline pozwoliły marce tej uzyskać efekt synergii. Dzięki przemyślanemu dobraniu promocyjnych narzędzi z obu tych sfer komunikaty dotarły do szerokiego grona odbiorców, jednocześnie angażując ich w interakcje, co zawsze jest bardzo pożądanym elementem kampanii reklamowych. Za sukces odpowiadają głównie trzy czynniki: wielokanałowość przekazu, nowoczesne narzędzia komunikacji oraz interesujące ujecie tematu. (fragment tekstu)
Rocznik
Numer
Strony
64--66
Opis fizyczny
Twórcy
  • Abanana Advertising
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171526871

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.