PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
Czasopismo
2018 | nr 9 (CD) | 349--358
Tytuł artykułu

Standardy i poziom logistycznej obsługi klienta w zarządzaniu przedsiębiorstwem

Autorzy
Warianty tytułu
Standards and the Level of Logistic Customer Service in Enterprise Management
Języki publikacji
PL
Abstrakty
W artykule zaprezentowano wyniki badań nad realizacją wybranych zadań zarządzania logistyczną obsługą klienta dotyczących jej standardów i poziomu w przedsiębiorstwach zarobkowego transportu ładunków w województwie śląskim. Badanie sondażowe zostało przeprowadzone wśród 147 przedsiębiorstw zarobkowego transportu samochodowego ładunków, funkcjonujących na terenie województwa śląskiego. Następnie uwzględniając całokształt przeprowadzonego postępowania badawczego podjęto próbę zbadania zależności obszarów logistycznej obsługi klienta, występujących w badanych przedsiębiorstwach, od wielkości tych podmiotów. (abstrakt oryginalny)
EN
The article presents the results of research on the implementation of selected logistics management tasks of customer service related to its standards and level in enterprises of commercial cargo transport in the Silesian province. The survey was conducted among 147 enterprises of commercial cargo transport operating in the Silesian Voivodeship. Next, having regard to the entirety of the research procedure carried out, an attempt was made to examine the dependence of the logistics areas of customer service occurring in the surveyed enterprises, on the size of these entities. (original abstract)
Czasopismo
Rocznik
Numer
Strony
349--358
Opis fizyczny
Twórcy
  • Politechnika Częstochowska
Bibliografia
  • 1. Barcik, R. (2012). Znaczenie obsługi klienta w logistyce. Logistyka, 4, 31-36.
  • 2. Borowiecki, R. (2003). Zarządzanie restrukturyzacją procesów gospodarczych. Warszawa: Wyd. Difin.
  • 3. Bowersox, D., Cross, D. and Cooper, M.B. (2012). Supply chain logistics management. USA: McGraw-Hill Education.
  • 4. Christopher, M. (2011). Logistics & Supply Chain Management. Harlow: Financial Times Prentice Hall.
  • 5. Ciesielski, M. (2011). Zarządzanie łańcuchami dostaw. Warszawa: PWE.
  • 6. Coyle, J.J., Langley, C.J., Novack, R.A. and Gibson, B.J. (2013). Supply chain management. UK: South-Western Pub.
  • 7. Czekaj, J., (2007). Metody organizacji i zarządzania. Kraków: Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie.
  • 8. Jacyna, M. (2009). Modelowanie i ocena systemów transportowych. Warszawa: Oficyna Wydawnicza Politechniki Warszawskiej.
  • 9. Jędralska, K. i Dyduch, W. (2017). Nauki o zarządzaniu. Dokonania, trendy, wyzwania. Katowice: Wyd. Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach.
  • 10. Jonas, A., Wiktor, J.W., Czubała, A., Smoleń, T. (2012). Marketing usług. Warszawa: Wolters Kluwer.
  • 11. Kadłubek, M. (2018). Wywiady z klientami w zarządzaniu logistyczną obsługą klienta. Materiały w druku.
  • 12. Kempny, D. (2001). Logistyczna obsługa klienta. Warszawa: PWE.
  • 13. Kempny, D. (2009). Obsługa klienta jako podstawa konkurencyjności firm w łańcuchach dostaw. W: D. Kisperska-Moroń, S. Krzyżaniak (red.), Logistyka (67-98). Poznań: Biblioteka Logistyka.
  • 14. Kramarz, M. (2014). Elementy logistyczne obsługi klienta w sieciach dystrybucji. Warszawa: Difin.
  • 15. Krzakiewicz, K. (2007). Kształtowanie procesu zmian w organizacjach. Poznań: Wyd. AE w Poznaniu.
  • 16. La Londe, B.J. (1985). Customer service. The Distribution Handbook. New York: The Free Press.
  • 17. Lichtarski, J. (2015). Praktyczny wymiar nauk o zarządzaniu. Warszawa: PWE.
  • 18. Niemczyk, J. i Stańczyk-Hugiet, E. (2014). Klient w strategiach organizacji biznesowych. Nauki o zarządzaniu, 2(19), 33-43.
  • 19. Nogalski, B. i Ronkowski, R. (2007). Współczesne przedsiębiorstwo. Problemy funkcjonowania i zatrudniania. Warszawa: TNOiK.
  • 20. Osbert-Pociecha, G. i Nowosielski, S. (2016). Meandry teorii i praktyki zarządzania. Księga jubileuszowa z okazji 45-lecia pracy naukowo-dydaktycznej Profesora Jana Lichtarskiego. Wrocław: Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu.
  • 21. Romanowska, M. (2001). Podstawy organizacji i zarządzania. Warszawa: Wyd. Difin.
  • 22. Skowron-Grabowska, B. (2011). Centra logistyczne w łańcuchach dostaw. Warszawa: PWE.
  • 23. Sobczyk, M. (2017). Statystyka. Warszawa: PWN.
  • 24. Twaróg, J. (2005). Mierniki i wskaźniki logistyczne. Poznań: Instytut Logistyki i Magazynowania.
  • 25. Wojewódzka-Król, K. i Załoga, E. (2016). Transport. Nowe wyzwania. Warszawa: PWN.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171527207

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.