PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2018 | nr 28 | 96--104
Tytuł artykułu

Oddziaływanie koncepcji CSR na wizerunek przedsiębiorstwa

Treść / Zawartość
Warianty tytułu
Impact of the CSR Concept on the Image of a Enterprise
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Prezentowana praca jest próbą oceny rozumienia współczesnego systemu gospodarczego przez Polaków. Wydaje się, że zaproponowany przez rozwinięte kraje system gospodarczy przyjął się także w naszym kraju. System ten polega na uwzględnianiu w praktyce gospodarczej koncepcji społecznej odpowiedzialności biznesu (CSR). System ten współcześnie jest akceptowany przez jednostki gospodarcze i dobrze służy społeczeństwu. Wykonane badania dowodzą racjonalności takiego podejścia. Koncepcja społecznej odpowiedzialności biznesu realizowana przez podmioty gospodarcze przynosi im korzyści i jednocześnie jest dobrze postrzegana przez społeczeństwo. Korzystnie wpływa ona na wizerunek firmy. (abstrakt oryginalny)
EN
The presented work is an attempt to assess the understanding of the modern economic system by Poles. It seems that the economic system proposed by the developed countries has also been adopted in our country. This system is based on the concept of corporate social responsibility (CSR) in business practice. It is currently accepted by business units and serves the public well. The conducted research proves the rationality of such an approach. The concept of corporate social responsibility implemented by economic entities brings benefits to them and at the same time is well perceived by the society. It has a positive impact on the company's image. (original abstract)
Rocznik
Numer
Strony
96--104
Opis fizyczny
Twórcy
  • Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie
Bibliografia
  • 1. Adamczyk J., Społeczna odpowiedzialność przedsiębiorstw teoria i praktyka [Corporate social responsibility theory and practice], Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, Warszawa, 2009.
  • 2. Hornik S., Zadowolenie klienta jako główny cel zarządzania jakością, (w:) T. Sikora (red.), Klient w organizacji zarządzanej przez jakość [Customer Satisfaction as the Main Objective of Quality Management], Akademia Ekonomiczna, Kraków 2006.
  • 3. Hornik S., Wpływ wdrażania systemu zapewnienia jakości na zmiany kulturowe przedsiębiorstwa [Impact of the implementation of the quality assurance system on the cultural changes of the enterprise], (w:) T. Sikora (red.), Koncepcje zarządzania jakością. Doświadczenia i perspektywy, Uniwersytet Ekonomiczny, Kraków 2008.
  • 4. Hornik S., Psychosocial aspects of quality management , (w:) Z. Foltynowicz (red.), Current Trends in Commodity Science. General Quality Problems, Zeszyty Naukowe nr 159, Uniwersytet Ekonomiczny, Poznań 2010.
  • 5. Masaaki I., Zarządzanie jakością w gemba (w:) Zdroworozsądkowe, niskokosztowre podejście do zarządzania, [Quality Management in gemba (in:) Common sense, low-cost approach to management], Warszawa 2006.
  • 6. Masaaki I., Przewyższenie oczekiwań klienta (w:) Zdroworozsądkowe, niskokosztowe podejście do zarządzania, [Rising customer expectations (in:) Common sense, low cost approach to management], Warszawa 2006.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171527487

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.