PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2017 | nr 4 | 44--46
Tytuł artykułu

Bij mistrza

Autorzy
Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Firmy i marki z reguły pragną być postrzegane jako eksperci czy liderzy branży. Ich działy marketingu wciąż pracują nad tym, co i jak zrobić, aby można było ten cel osiągnąć. Tymczasem na miano lidera lub eksperta branży mogą zasłużyć tylko nieliczni. Wyłącznie ci, którzy są podziwiani, zarówno przez klientów, jak i konkurencję. A budowanie wizerunku eksperta wymaga nie tylko spójnej strategii, ale także dokonywania właściwych wyborów. (fragment tekstu)
Rocznik
Numer
Strony
44--46
Opis fizyczny
Twórcy
  • Abanana Advertising
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171529246

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.