PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2017 | nr 6 | 14--16
Tytuł artykułu

Salon VR czy showroom?

Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Specyfika funkcjonowania showroomu offline stwarza doskonały obszar do budowania niezapomnianego doświadczenia zakupowego. To możliwość nieograniczonego testowania produktów przez klienta. Niezależnie od branży, jest to szansa dla marek, które budują swoją unikalną propozycję sprzedaży bazując na emocjach klientów. To również dobry model biznesowy dla brandów, które, chcą sprostać wymaganiom klientów. Decyzje zakupowe podejmujemy bowiem zawsze emocjonalnie, nawet po wnikliwej analizie racjonalności zakupu. (abstrakt autora)
Rocznik
Numer
Strony
14--16
Opis fizyczny
Twórcy
  • CEO , CCO w WORKROOM Group
  • Branch Brotchers
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171531338

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.