PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2005 | nr 1070, t. 2 Agrobiznes 2005 : zmiany w agrobiznesie po przystąpieniu Polski do Unii Europejskiej. T. 2 | 61--66
Tytuł artykułu

Szanse rozwoju agroturystyki w województwie zachodniopomorskim w kontekście integracji z UE

Warianty tytułu
The Chances of Agri-Tourism Development in West-Pomeranian Voivodship in Context of Integration with EU
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Integracja ze strukturami europejskimi niewątpliwie może się stać szansą na rozwój polskich regionów. Szczególnych korzyści mogą oczekiwać zachodnie regiony przygraniczne. Rozwój funkcji turystycznych i agroturystycznych na podstawie niezaprzeczalnych walorów regionu zachodniopomorskiego wydaje się naturalną drogą do osiągnięcia przyspieszonego rozwoju gospodarczego szczególnie regionów wiejskich. Jednak sam potencjał nie wystarczy. Niezbędne jest zbudowanie strategicznego planu rozwoju tego regionu i zapewnienie odpowiednich środków na jego realizację. Jak wskazują badania, wiele jest jeszcze do zrobienia w infrastrukturze. (fragment tekstu)
EN
Agri-tourism is considered by farmers one of the most important ways to the diversification of income sources. The development of this type of tourism is an important chance of stimulating rural economy. The integration with EU is the chance on development of agri-tourism in border regions. (original abstract)
Twórcy
  • Akademia Rolnicza w Szczecinie
Bibliografia
  • Bartoszewicz W., Łopaciński K., Ocena bieżącej i przyszłej sytuacji na rynku turystycznym, Instytut Turystyki, Warszawa 2001.
  • Bartoszewicz W., Skalska Т., Zagraniczna turystyka przyjazdowa do Polski w 2001 r.. Instytut Turystyki, Warszawa 2002.
  • Gordon I.H., Relacje z klientem. Marketing partnerski, PWE, Warszawa 2001.
  • Malarczyk M., Stan agroturystyki i jej perspektywy rozwoju w Polsce, [w:] red. K. Wiktorowski, Turystyka i ekologia w gospodarce wolnorynkowej. Rynek turystyki i agroturystyki w Polsce, Szczecin 2002.
  • Middleton T.C., Marketing w turystyce, PWE, Warszawa 1997.
  • Niezgoda A., Rola motywacji w turystyce, "Rynek Turystyczny" 1999, nr 13-14.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171531518

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.