PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2017 | nr 6 | 44--45
Tytuł artykułu

Lokalność wychodzi taniej

Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Jednym z ważnych kierunków poszanowania własnego budżetu i generowania oszczędności przez firmę jest odejście od masowych kampanii na rzecz krótkich, precyzyjnie skierowanych akcji. Ten efekt doświadczenia rynkowego widać bardzo dokładnie w segmencie marketingu terytorialnego, który jest rynkiem dojrzałym. Samorządy realizują coraz mniej kampanii czysto wizerunkowych, skupiając się przede wszystkim na promocji konkretnych wydarzeń lub produktów turystycznych. (fragment tekstu)
Rocznik
Numer
Strony
44--45
Opis fizyczny
Twórcy
  • MarketingMiejsca
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171532014

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.