PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2017 | nr 7 | 9--12
Tytuł artykułu

Złam. Podaj. Impuls

Autorzy
Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Pojawia się wiele nowych marketingowych narzędzi, jak wideo lub social media, jednak niezmiennie pozostaje skuteczny proces budowania wyrazistych marek produktów, firm i ludzi je tworzących. Budowanie marki zatem najlepiej zacząć powoli, metodycznie i najprościej jak można: od złamania konwencji panującej w danej branży. Rozpoczęcie budowy świadomości marki od mapowania konwencji i opracowania planu ich złamania z korzyścią dla klientów automatycznie wyróżnia daną ofertę od podobnej konkurentów. (abstrakt autora)
Rocznik
Numer
Strony
9--12
Opis fizyczny
Twórcy
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171532568

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.