Czasopismo
Tytuł artykułu
Autorzy
Warianty tytułu
ART-GAME - Artistic Education with Therapy Elements
Języki publikacji
Abstrakty
Artykuł prezentuje nowe podejście do zajęć plastycznych przeznaczonych dla dzieci młodszych, uczniów klas 0-2. Zajęcia składają się z dwóch części zwanych GRA i ARTE. Celem pierwszej jest stworzenie nastroju, artystycznej atmosfery, pobudzenie, bądź zrelaksowanie uczestników. Druga część ma charakter działań artystycznych i bazuje na podstawowych wartościach sztuki. Mottem do zajęć, które również odbywają się w plenerze, jest zrobić coś z niczego. Zajęcia służą pobudzeniu wrażliwości, kreatywności oraz uczą wnikliwej obserwacji. (abstrakt oryginalny)
The article presents a new approach to art classes for younger children, students of grades 0-2. Classes consist of two parts called GRA and ARTE. The goal of the first is to create a mood, artistic atmosphere, stimulate or relax the participants. The second part has the character of artistic activities and is based on the basic values of art. The motto for the classes that also take place outdoors is to do something out of nothing. Classes are used to stimulate sensitivity, creativity and teach careful observation. (original abstract)
Słowa kluczowe
Czasopismo
Rocznik
Numer
Strony
182--193
Opis fizyczny
Twórcy
autor
- Akademia Finansów i Biznesu Vistula w Warszawie
Bibliografia
- Lejzarowicz M., Stankiewicz T., Krasnodębski M. (2014), Nowy nauczyciel-Nowa edukacja, Szkoła Wyższa Przymierza Rodzin, Warszawa.
- Pallasmaa J. (2012), Oczy skóry-architektura i zmysły, Instytut Architektury, Kraków.
- Vopel W. (2009), Gry i zabawy interakcyjne dla dzieci i młodzieży, Jedność, Kielce.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171533867