PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2017 | nr 8 Wiedza - Energia Działania | 48--49
Tytuł artykułu

Migotanie marki zamiast strategii

Warianty tytułu
Opinia
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Gdy przedsiębiorcy zakładają firmę, zwykle nie myślą o strategii, albo nie stać ich na wykonanie dogłębnych badań i analiz rynku. Uważają, iż wystarczy instynktowna znajomość odbiorców oraz konkurencji. Błędem też jest założenie, iż promocja produktu zrobi się sama. Tymczasem dobrze przygotowana strategia marketingowa, przy zainwestowaniu w nią i współpracy z dobrymi specjalistami jest kluczowym czynnikiem sukcesu marki. (abstrakt autora)
Rocznik
Strony
48--49
Opis fizyczny
Twórcy
  • Keyk Project Marketing & Media
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171535443

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.