Warianty tytułu
Felieton marketingowy
Języki publikacji
Abstrakty
Tempo zmian na rynku to jedno, a ich przewidywalność to drugie, aczkolwiek im szybsze są zmiany, tym przewidywać trudniej. W sztuce marketingu stale trzeba mieć na uwadze fakt, iż rynek będący dziełem człowieka nie podlega bezwyjątkowym prawidłom, podobnym do tych, które rządzą przyrodą. Rynek bowiem jest nieprzewidywalny lub przewidywalny warunkowo. Ale właśnie dlatego, iż marketing patrzy w przyszłość, reagując natychmiast, taktyka wyprzedza w nim strategię, która jest pojęciem z poziomu zarządzania. (fragment tekstu)
Słowa kluczowe
Czasopismo
Rocznik
Strony
82--83
Opis fizyczny
Twórcy
autor
- Collegium Medicum Uniwersytetu Jagiellońskiego
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171535521