PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2016 | 1 | nr 2 Perspektywy doskonalenia instrumentów wspomagających proces zarządzania | 92--101
Tytuł artykułu

Wykorzystanie content marketingu w biznesie

Warianty tytułu
The Usage of Content Marketing in Business
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Celem artykułu jest przedstawienie sposobów wykorzystania content marketingu, czyli tzn. marketingu treści w kontekście prowadzenia działalności gospodarczej. Narzędzia stosowane w tradycyjnym marketingu stały się niewystarczające. Skupiają się na krótkotrwałej interakcji oraz nie dają możliwości kontaktu z klientem. Marketing treści jest odpowiedzią na zmianę, jaka zaszła w podejściu klientów oraz ich potrzeby. W oparciu o wypowiedzi wieloletnich praktyków, w artykule zdefiniowano pojęcie Content marketingu oraz przedstawiono najważniejsze działania w marketingu treści. Zaprezentowano najpopularniejsze narzędzia marketingu treści oraz podsumowanie, które zawiera prognozy dotyczące narzędzi content marketingu w roku 2017. (abstrakt oryginalny)
EN
The main purpose of this article is to show the ways of using Content marketing in the context of business activity. The tools used in traditional marketing became insufficient. They are focused on ephemeral interaction and do not provide direct communication with a customer. Content marketing is the answer to the change which occurred in the way of treating customers and dealing with their needs. Most popular tools used in content marketing in years 2015 and 2016 were presented.. The last part is the summary, which con-tains of forecasts of tools and techniques that will be used in Content marketing in 2017. (original abstract)
Twórcy
  • Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie
Bibliografia
  • B2B Content marketing Benchmarks, Budgets, and Trends North America. (2015). Content Marketing Insti-tute, MarketingProfs Pozyskano z: http://contentmarketinginstitute.com/wp-content/uploads/2014/10/2015_B2B_Research.pdf. Data dostępu: 19.10.2016.
  • B2B Content marketing Benchmarks, Budgets, and Trends North America. (2016). Content Marketing Insti-tute, MarketingProfs Pozyskano z : http://contentmarketinginstitute.com/wp-content/uploads/2015/09/2016_B2B_Report_Final.pdf. Data dostępu: 19.10.2016.
  • Dańda, A., Lubecka, J. (2010). Metodologia tworzenia case study. Pozyskano z : http://www.zut.edu.pl/fileadmin/pliki/dzstud/konkursy/Metodologia_tworzenia_case_study.pdf. Data dostępu: 19.10.2016.
  • Faria, C. (2013). Digital Trends for 2013. Pozyskano z: https://blogs.adobe.com/digitalmarketing/digital-marketing/digital-trends-for-2013/. Data dostępu: 19.10.2016.
  • Geffen, A. (2016). B2B Content marketing Case Studies for 2016. Pozyskano z: http://www.codefuel.com/blog/b2b-content-marketing-case-studies-2016/. Data dostępu: 19.10.2016.
  • Górecka, P., Pyjas, G., Stryjkowski, P. (2015). Content marketing w Polsce - efektywność, strategie, prognozy 2016. Pozyskano z: https://www.whitepress.pl/baza-wiedzy/173/pierwsze-polskie-badania-efektywnosci-content-marketingu-e-book. Data dostępu: 19.10.2016.
  • Kaplan, A., Haenlein, M. (2010). Users of the world, unite! The challenges and opportunities of Social Media. Business Horizons ,53(1): 59-68.
  • Metodyka Webinariów. (2012). Pozyskano z: http://webinar2learn.eu/upload/files/0/30/metodyka_PL_FINAL.pdf. Data dostępu: 19.10.2016.
  • Miller, J. (2016). What Is Content marketing? Definitions from 25 Thought Leaders. Pozyskano z: https://business.linkedin.com/marketing-solutions/blog/best-practices--content-marketing/2016/what-is-content-marketing--definitions-from-25-thought-leaders. Data dostępu: 19.10.2016.
  • Najlepsze praktyki w content marketingu. (2015). Iab.polska. Pozyskano z: http://iab.org.pl/wp-content/uploads/2015/05/150430_CM_Best_Practices.pdf. Data dostępu: 22.11.2016.
  • Odden, L. (2016). 38 B2B Content marketing Case Studies for 2016. Pozyskano z: http://www.toprankblog.com/2016/04/39-b2b-content-marketing-case-studies-2016/. Data dostępu: 22.11.2016.
  • Podręcznik do content marketingu- proste sposoby do zmiany twojego podejścia do marketingu. (2014). Po-zyskano z: http://cmex.eu/wp-content/uploads/2014/11/CMH_PL_www.pdf. Data dostępu: 22.11.2016.
  • Sadlik, S. (2016). E-mail marketing - kilka definicji i praktycznych porad. Pozyskano z: https://minicrm.pl/blog/e-mail-marketing-kilka-definicji-i-praktycznych-porad/. Data dostępu: 22.11.2016.
  • Słowik, S. (2015). Content marketing w e-commerce na przykładzie Allegro. Pozyskano z: http://takaoto.pro/content-marketing-w-e-commerce-case-study-allegro/. Data dostępu: 22.11.2016.
  • Strykowski, P., Grzesik, K., Kamińska, P., Słowik, S. (2015). Narzędzia Content marketingu. Pozyskano z: https://www.whitepress.pl/baza-wiedzy/narzedzia-content-marketingu. Data dostępu: 22.11.2016.
  • Strykowski, P., Kamińska, P. (2015). Historia Content marketingu. Pozyskano z: https://www.whitepress.pl/baza-wiedzy/117/historia-content-marketingu-ebook. Data dostępu: 22.11.2016.
  • Zwiększanie budżetów, wzrost jakości - wyniki międzynarodowego badania na temat content marketing. (2016). Pozyskano z: http://www.marketing-news.pl/message.php?art=48399. Data dostępu: 22.11.2016.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171535939

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.