PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2017 | nr 9 Wiedza - Energia Działania | 75--77
Tytuł artykułu

Jak uczyć się na swoich błędach

Autorzy
Warianty tytułu
Psychologia biznesu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Nowy roczny plan marketingowy powinien uwzględniać wnioski z realizacji obecnego planu. Niestety, wbrew pozorom, nie wystarczy zrezygnować z elementów planu, które się nie sprawdziły. Przede wszystkim należy zlokalizować prawdziwe przyczyny porażki. W przeciwnym razie używane narzędzia lub udane wątki promocyjnych kampanii także będą wykazywać mniejszą skuteczność, lub wręcz zawiodą. (abstrakt autora)
Rocznik
Strony
75--77
Opis fizyczny
Twórcy
  • Momentum Way
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171536001

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.