PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2017 Wiedza - Energia Działania | 8
Tytuł artykułu

Polki na zakupach

Warianty tytułu
Analizy
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Kobiety są odpowiedzialne za większość decyzji w sprawie wydatków gospodarstw domowych (w zależności od źródeł jest to 70-80%). Polską branżą detaliczną rządzi zatem płeć piękna. Czy marketerzy rozumieją Polki i potrafią tworzyć odpowiednie dla nich oferty? Okazuje się, iż nie wszędzie jest to tak oczywiste. Marketerzy chcący odnieść sukces powinni przeto zmodyfikować swoje kampanie reklamowe i marketingowe strategie z myślą o płci pięknej. (abstrakt autora)
Strony
8
Opis fizyczny
Twórcy
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171536287

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.