Warianty tytułu
Narzędzia
Języki publikacji
Abstrakty
Nie ma jednoznacznej odpowiedzi na pytanie, ile konkursów, loterii czy konsumenckich promocji marki powinny organizować w danym roku kalendarzowym. Nie istnieje taka optymalna liczba. Są marki, które potrzebują sięgać po ten atrybut raz na dwa lata, inne z kolei aż pięć lub osiem razy do roku. Wszystko zależy od branży i sposobu dystrybucji czy wspierania sprzedaży w poszczególnych kanałach. A także od posiadanego budżetu. Jedno jest pewne - lepiej naturalnych okazji sprzedażowych, jak święta czy długie weekendy nie pomijać. (abstrakt autora)
Słowa kluczowe
Czasopismo
Rocznik
Strony
28--31
Opis fizyczny
Twórcy
autor
- Unique One
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171536383