PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2017 | nr 10 Wiedza - Energia Działania | 35--37
Tytuł artykułu

Wybierz trzecie wyjście (wskaźniki: optymalność budżetu, trafność komunikatów)

Autorzy
Warianty tytułu
Narzędzia
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Każda marketingowa aktywność w nowym medium zwykle zaczyna się od obecności pasywnej. Aktywizacja marketingowej strategii możliwa jest przy zastosowaniu wielu metod, do których przede wszystkim należy metodyczne kształtowanie wachlarza mediów za pomocą kilku nowych wskaźników. Marketerom nowego spojrzenia i odwagi zwykle nie brakuje, ale kłopoty zaczynają się przy akceptowaniu mediaplanu na poziomie zarządu. Nie bez znaczenia jest także optymalność budżetu, trafność komunikatów czy korzystanie z eksperckiej wiedzy agencji PR. (abstrakt autora)
Rocznik
Strony
35--37
Opis fizyczny
Twórcy
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171538455

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.