PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2017 | nr 10 Wiedza - Energia Działania | 38--40
Tytuł artykułu

Z ROI ci po drodze, ale... (wskaźniki: finanse modeli biznesu i finanse elementów marży)

Autorzy
Warianty tytułu
Narzędzia
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Zarządy firm od działów marketingu oczekują wsparcia nie tylko w rozwijaniu przychodów jako takich (czyli w podziale na produkty i grupy klientów), ale też przychodów związanych strategicznie z przyszłością przedsiębiorstwa. Typowe wskaźniki finansowe stosowane w marketingu, np. ROI znakomicie sprawdzają się w przypadku oceny produktów, marek lub grup klientów. Ale w szeregu przypadkach należy stosować odmienne mierniki; do nich należy choćby wskaźnik finansów elementów marży. (abstrakt autora)
Rocznik
Strony
38--40
Opis fizyczny
Twórcy
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171538463

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.