PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2017 | nr 10 Wiedza - Energia Działania | 41--43
Tytuł artykułu

Zadbaj o obecnych! (wskaźniki: zaangażowanie klientów i sales funnel content)

Autorzy
Warianty tytułu
Narzędzia
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Wskaźnik zaangażowania wygląda niezbyt dobrze, gdy klienci w ogóle nie wystawiają ocen ani recenzji. Lub robią to dopiero po wielu prośbach, jednak niezbyt chętnie, zrażając się nieco do sprzedawcy za zabieranie im czasu. Co w takim razie powinni uczynić marketerzy, aby relacje z klientami poprawić? Powinni zacząć budować z nimi relacje, tzn. dawać powody, aby zaczęli reagować. A więc zadawać pytania, komentować i publikować content. W ten oto sposób firma pozwoli konsumentom wybierać komfortowy dla nich poziom transakcji, delikatnie segmentując bazę pod kątem przychodów. (abstrakt autora)
Rocznik
Strony
41--43
Opis fizyczny
Twórcy
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171538563

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.