PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2018 | nr 8 | 34--45
Tytuł artykułu

Optymalizacja procesu naprawy blacharsko-lakierniczej w wybranym przedsiębiorstwie

Warianty tytułu
Optimization of a Body and Paint Repair Process in a Selected Enterprise
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Optymalizacja procesów produkcyjnych i osiąganie oczekiwanych efektów ich realizacji stanowi ważny aspekt w obecnym zarządzaniu przedsiębiorstwem. Wdrożenie odpowiedniego instrumentarium z zakresu optymalizacji procesów jakościowych wpływa z pewnością na poprawę procesów produkcyjnych w przedsiębiorstwach z branży motoryzacyjnej oraz zwiększa ich konkurencyjność. Celem niniejszego artykułu jest analiza procesu naprawy blacharsko-lakierniczej w wybranym przedsiębiorstwie z uwzględnieniem narzędzi i metod jego optymalizacji. (abstrakt oryginalny)
EN
Optimization of production processes and achieving the expected effects of their implementation is an important aspect in the current management of the company. The implementation of appropriate instruments in the field of optimization of quality processes certainly affects the improvement of production processes in enterprises from the automotive industry and increases their competitiveness. The purpose of this article is therefore to analyze the body and paint repair process in a selected company, including the tools and methods of its optimization. (original abstract)
Rocznik
Numer
Strony
34--45
Opis fizyczny
Twórcy
  • Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Koninie
  • Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Koninie
  • Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Koninie
Bibliografia
  • Babica, M., Pająk, E. (2006). Koncepcja metody eliminacji niezgodności w procesach produkcyjnych. Zeszyty Naukowe Politechniki Poznańskiej. Budowa Maszyn i Zarządzanie Produkcją, (3), 5-15.
  • Detyna, B. (2015). Zarządzanie jakością w logistyce. Koncepcje, metody i narzędzia wspomagające. Ujęcie praktyczne. Wałbrzych: Wydawnictwo PWSZ.
  • Gierszewska, G., Romanowska, M. (2009). Analiza strategiczna przedsiębiorstwa. Warszawa: PWE.
  • Goranczewski, B., Puciato D. (2010). Zastosowanie analizy SWOT w formułowaniu strategii rozwoju turystyki na obszarach recepcyjnych. Turyzm, nr 20/2.
  • Hamrol, A. (2013). Zarządzanie jakością z przykładami. Warszawa: Wydawnictwo PWN.
  • Hamrol, A., Mantura, W. (2008). Zarządzanie jakością. Teoria i praktyka. Warszawa: Wydawnictwo PWN.
  • PWN (2002). Słownik wyrazów obcych. Warszawa: Wydawnictwo PWN.
  • Wawak, S. (2002). Zarządzanie jakością. Teoria i praktyka. Gliwice: Wydawnictwo Helion.
  • Żabińska, T. (red.). (1997). Analiza strategiczna gminy na potrzeby wyboru strategii rozwoju, za pomocą analizy SWOT. Katowice: Wyd. AE w Katowicach.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171539613

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.