PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2018 | t. 19, z. 4, cz. 1 Szanse i zagrożenia dla gospodarki europejskiej XXI wieku. Cz. 1 | 189--201
Tytuł artykułu

Budowanie nowoczesnego wizerunku Politechniki Koszalińskiej

Treść / Zawartość
Warianty tytułu
Building the Modern Image of the Koszalin University of Technology
Języki publikacji
PL
Abstrakty
EN
The author has explored the image of the Koszalin University of Technology (TU), taking into account the university's image among the people being in constant contact with the university - the students of the TU. The second image is held by the representatives of further environment. Both groups have given similar answers to detailed questions concerning university's activities. The TU has undertaken many innovative initiatives in this century, such as: introducing new subjects and promotion activities. The action of developing new societies praising its name is generally well known, but facts from the life of the university are no so well known. The university does not appear as an institution of bad image. Highly appreciated are investments, developing new undertakings, cooperation with business representatives and contacts with media(original abstract)
Twórcy
  • Politechnika Koszalińska, Wydział Nauk Ekonomicznych
Bibliografia
  • Abratt R. (1989), A New approach to the corporate image management process, "Journal of Marketing's Management", 5(1), ss. 63-76.
  • Adamska-Chudzińska M. (2007), Płaszczyzny zaangażowania społecznego w działalności organizacji-promowanie idei czy trud realizacji [w:] S. Banaszak, K. Doktór (red.), Socjologiczne i psychologiczne problemy organizacji i zarządzania, Wyd. Wyższej Szkoły Komunikacji i Zarządzania, Poznań.
  • Bekalarski K. (2004), Public relations a kształtowanie wizerunku menedżera, Scientific Publishing Group, Gdańsk.
  • Białopiorowicz G. (2009), Kreowanie wizerunku w biznesie i polityce, Wyd. Poltext, Warszawa.
  • Black S. (2001), Public relations, Dom Wydawniczy ABC, Kraków.
  • Budzyński W. (2008), Public relations strategia i nowe techniki kreowania wizerunku, Wyd. Poletxt, Warszawa.
  • Budzyński W. (2002), Wizerunek firmy, kreowanie, zarządzanie, efekty, Wyd. Potext, Warszawa.
  • Dziadkiewicz-Ilokowska A. (2010), Targi jako narzędzie kreowania wizerunku firmy, Wyd. Wyższej Szkoły Bankowej w Toruniu, Toruń.
  • Gackowski T. (2009), Metody badania wizerunku w mediach, Wyd. CeDeWu, Warszawa.
  • Gorbaniuk O. (2014), Wizerunek i reputacja przedsiębiorstwa - przegląd pojęć i metod pomiaru [w:] A.M. Zawadzka (red.), Psychologia zarządzania w organizacji, PWN, Warszawa.
  • Iwankiewicz-Rak B. (2003), Public relations w kształtowaniu wizerunku szkoły wyższej [w:] J. Świda, D. Tworzydło (red.), Public relations, wyd. Wyższej Szkoły Informatyki i Zarządzania, Rzeszów.
  • Maroń D. (2016), Wpływ przemian demograficznych na szkolnictwo wyższe, "Studia Ekonomiczne, Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach", nr 290, Katowice.
  • Politechnika Koszalińska 1999-2005 (2005), Wyd. Uczelniane Politechniki Koszalińskiej, Koszalin.
  • Rocznik Statystyczny (2012),Główny Urząd Statystyczny, Zakład Wydawnictw Statystycznych, Warszawa
  • http://www.kariera.Koszalin.pl/, dostęp: 10.04.2018
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171539953

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.