PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2017 | nr 12 | 6--8
Tytuł artykułu

Hero, który wabi

Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Bohater i produkt nie mogą żyć w separacji. Brand hero stworzony został bowiem po to, aby uwiarygodnić korzyści płynące z użyteczności produktów. Ich związek nie zawsze oznacza postawienie między nimi znaku równości. Łączność ta powinna być relacją zdolną w każdej chwili do ewolucji w pożądanym kierunku. Marka, która powzięła decyzję, aby swój wizerunek oprzeć na brand hero, powinna jednak w to włożyć sporo wysiłku, zaangażowania, a także pieniędzy. (abstrakt autora)
Rocznik
Numer
Strony
6--8
Opis fizyczny
Twórcy
  • GoldenSubmarine
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171541708

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.