PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2018 | nr 31 | 227--237
Tytuł artykułu

Świadomość i postawy konsumentów wobec stosowania artificial intelligence w komunikacji marketingowej

Warianty tytułu
The Consumer Awareness and Attitudes Towards to Artificial Intelligence in Marketing Communication
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Celem artykułu jest próba zidentyfikowania poziomu świadomości oraz zoperacjonalizowanie wartości postaw konsumenckich, przy użyciu wieloaspektowego modelu postaw Fishbeina i Ajzena, w odniesieniu do stosowania Artificial Intelligence w komunikacji marketingowej. (skrócony abstrakt oryginalny)
EN
The aim of the article is to attempt to identify the level of consciousness and operationalize the values of consumer attitudes, using Fishbein and Ajzen's multifaceted model of attitudes, in relation to the application of Artificial Intelligence in marketing communication. (short original abstract)
Rocznik
Numer
Strony
227--237
Opis fizyczny
Twórcy
  • Uniwersytet Łódzki
Bibliografia
  • Bartosik-Purgat M., Mruk H. (2018), Zamiast zakończenia - inne obszary i kierunki badań nad zachowaniem konsumentów [w:] Bartosik-Purgat M. (red.), Zachowania Konsumentów. Globalizacja, nowe technologie, aktualne trendy, otoczenie społeczno-kulturowe, PWN, Warszawa.
  • Budzanowska-Drzewiecka M. (2018), Stosunek polskich młodych dorosłych do chatbotów mobilnych w e-commerce - wybrane uwarunkowania [w:] Budzanowska-Drzewiecka M., Czernek K. (red.), Konkurencyjność współczesnych przedsiębiorstw - modele, koncepcje, uwarunkowania, "Przedsiębiorczość i Zarządzanie", tom. XIX, nr 6, cz. II, Społeczna Akademia Nauk, Łódź-Warszawa.
  • Flasiński M. (2018), Wstęp do sztucznej inteligencji, PWN, Warszawa.
  • Głowacka I. (2016), Komunikacja marek z pokoleniem Y: wideo jako efektywne narzędzie marketingowe, "Media - Kultura - Komunikacja Społeczna", nr 12/3.
  • Gregor B., Kaczorowska-Spychalska D. (2016), Blogi w procesie komunikacji marketingowej, Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, Łódź.
  • Kaczorowska-Spychalska D., Sułkowski Ł. (2018), Internet of Things - w poszukiwaniu przewagi konkurencyjnej [w:] Kaczorowska-Spychalska D., Sułkowski Ł. (red.), Internet of Things. Nowy paradygmat rynku, Difin, Warszawa.
  • Kozłowska A., Rodzik A. (2018), Chatboty: Perspektywy rozwoju technologii informatycznych w kontakcie z klientem, "Acta Universitatis Nicolai Copernici", vol. XLV, nr 1.
  • Kumar E. (2015), Artificial Intelligence, International Publishing House, New Delhi.
  • López G., Quesada L., Guerrero L. (2018), Alexa vs. Siri vs. Cortana vs. Google Assistant: A Comparison of Speech-Based Natural User Interface [w:] Nunes I. (red.), Advances in Intelligent Systems and Computing, vol. 592, Springer, Cham.
  • Mazurek G. (2018), Przyszłość e-marketingu [w:] Mazurek G. (red.), E-marketing. Planowanie, narzędzia, praktyka, Poltext, Warszawa.
  • Rewolucja AI. Jak sztuczna inteligencja zmieni biznes w Polsce (2017), McKinsey & Company, Forbes Polska, https://mckinsey.pl/wp-content/uploads/2017/09/Raport-AI_Forbes_PL.pdf (dostęp: 10.11.2018).
  • Sąsiadek M., Basl J. (2018), Świadoḿoćś i poziom wdrożenia koncepcji przemysł 4.0 w wybranych polskich i czeskich przedsiębiorstwach [w:] Knosala R. (red.), Innowacje w zarządzaniu i inżynierii produkcji, tom. II, Oficyna wydawnicza Polskiego Towarzystwa Zarządzania Produkcją, Opole.
  • Stasiuk K., Maison D. (2018), Psychologia konsumenta, PWN, Warszawa.
  • Stopczyńska K. (2018), Wykorzystanie influencer marketingu w kreowaniu relacji z klientami pokolenia Y, "Studia Oeconomica Posnaniensia", vol 6, nr 5.
  • Van der Bergh J., Behrer M. (2012), Jak kreoẃ ća marki, które pokocha pokolenie Y?, Samo Sedno, Warszawa.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171542096

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.