PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2012 | 58 | 4--19
Tytuł artykułu

Leaving the Browser Behind - Providing Mobile Access to An Existing Web Application Using the Example of An E-Learning Platform

Treść / Zawartość
Warianty tytułu
Porzucając przeglądarkę - dostęp mobilny do istniejącej aplikacji sieciowej na przykładzie platformy e-learningowej
Języki publikacji
EN
Abstrakty
Niniejszy artykuł podejmuje próbę odpowiedzi na pytanie, czy budować dedykowane aplikacje sieci web, czy też raczej samodzielne natywne aplikacje, celem umożliwienia dostępu do istniejącej platformy e-learningowej z wykorzystaniem urządzeń mobilnych. W artykule rozważane są wady i zalety obu rozwiązań dla trzech popularnych środowisk mobilnych - Apple iOS, Google Android oraz Microsoft Windows Phone 7. (abstrakt oryginalny)
EN
This paper tries to address the concern, whether to develop a mobile web application or a standalone mobile application to provide mobile access to an existing e-learning platform. It discusses the advantages and disadvantages of both solutions for three major mobile platforms - Apple iOS, Google Android, and Microsoft Windows Phone 7. (original abstract)
Rocznik
Tom
58
Strony
4--19
Opis fizyczny
Twórcy
  • Institute of Mathematical Machines
  • Institute of Mathematical Machines
  • Institute of Mathematical Machines
Bibliografia
  • Apple Inc., Cocoa Fundamentals Guide, Apple Inc., Cupertino, 2010.
  • Apple Inc., iOS Application Programming Guide, Apple Inc., Cupertino, 2011.
  • Apple Inc., iOS Development Guide, Apple Inc., Cupertino, 2010.
  • Apple Inc., iOS Human Interface Guidelines, Apple Inc., Cupertino, 2011.
  • Cocoanetics, JSON versus PLIST, the Ultimate Showdown, 2011.
  • Cozza, R. et al., Competitive Landscape: Mobile Devices, Worldwide, 3Q10, Gartner Research, Stamford, 2010.
  • Google Inc., Activities, Google Inc., 2011. (available online at: http://developer.android.com/guide/topics/fundamentals/activities.html.)
  • Google Inc., Launcher Icons, Google Inc, 2011. (available online at: http://developer.android.com/guide/practices/ui_guidelines/icon_design_launcher.html.).
  • Google Inc., Targeting Screens from Web Apps, Google Inc., 2011. (available online at: http://developer.android.com/guide/webapps/targeting.html.).
  • Google Inc., Tasks and Back Stack, Google Inc., 2011. (available online at: http://developer.android.com/guide/topics/fundamentals/tasks-and-back-stack.html.).
  • Harris Interactive for EffectiveUI, Mobile Application Users Preferences, Harris Interactive, New York, 2010.
  • Koch P., Smartphone Browser Landscape, A List Apart, 2010.
  • Microsoft Corporation, Running your App in the Background (Tombstoning), Microsoft Corporation, 2011. (available online at: http://create.msdn.com/en-US/education/quickstarts/Running_your_App_in_the_Background_(Tombstoning).).
  • Microsoft Corporation, UI Design and Interaction Guide for Windows Phone 7, 2010.
  • Motiwalla, L.F., Mobile learning: A framework and evaluation, Computers & Education, Elsevier, 2007.
  • Norman N., Mobile Learning for the NHS: Research Report: Summary, Epic, Brighton, 2011.
  • Stead G., Moving mobile into the mainstream, Tribal Education: CTAD, 2005.
  • Woodill G., Cunningham-Reid, A., Mobile-learning: The Essential. Sunnyvale, Brandon Hall Research, 2008.
  • http://gs.statcounter.com/
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171544679

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.