PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2005 | nr 1081 Nowoczesne technologie informacyjne w zarządzaniu | 81--87
Tytuł artykułu

Categorization of Consumers Based on the Information Technology Acceptance Rate

Autorzy
Warianty tytułu
Kategoryzacja konsumentów na podstawie stopnia akceptacji technologii informacyjnych
Języki publikacji
EN
Abstrakty
Artykuł omawia nowe pojęcie stopnia akceptacji technologii informacyjnych przez konsumentów. Koncepcje te wydają się niezbędne dla skutecznego marketingu produktów i usług technologicznych. Zdolność konsumentów do akceptowania nowoczesnych technologii informacyjnych jest bardzo zróżnicowana i waha się od optymizmu i innowacyjności po brak poczucia komfortu i bezpieczeństwa. Co więcej, jednostki mogą jednocześnie żywić zarówno pozytywne, jak i negatywne przekonania odnośnie technologii. (abstrakt oryginalny)
EN
This article introduces the concepts of IT Marketing (information technology marketing) and IT Acceptance Rate among consumers. This area has not been sufficiently explored yet, and, indeed, there are very few works on the subject of "technology readiness" in marketing. (fragment of text)
Twórcy
autor
  • Akademia Ekonomiczna we Wrocławiu
Bibliografia
  • Parasuraman A., Technology Readiness Index (TRI): A Multiple-item Scale to Measure Readiness to Embrace New Technologies, "Journal of Service Research" 2000, May, s. 307-320.
  • Parasuraman A., Colby C.L., Techno-Ready Marketing, The Free Press, New York 2001.
  • The National Technology Readiness Survey, Research Report, http://old-www.rhsmith. umd.edu/ntrs2002/NTRS-2002.doc; accessed May 5, Internet 2005.
  • Unold J., Systemy informacyjne marketingu, Wydawnictwo AE, Wroclaw 2001.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171545311

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.