PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2018 | nr 2 | 6--9
Tytuł artykułu

Otwieranie oczu na strategię

Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Dla wielu polskich przedsiębiorstw pierwsza w historii ich brandów decyzja o opracowaniu strategii marki staje się pierwszą próbą poznania rynku, pierwszą okazją do zlecenia badań. Dla wielu to odkrywcza i bezcenna wiedza, czasem szeroko otwierająca oczy. Zagrożenia jednak polegają np. na nierozsądnym obcinaniu kosztów, co powoduje, iż z całościowego procesu opracowanej strategii pozostają wybiorcze klocki, nie tworzące spójnej całości i nie służące niczemu. (abstrakt autora)
Rocznik
Numer
Strony
6--9
Opis fizyczny
Twórcy
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171547113

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.