PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2018 | nr 3 | 28--32
Tytuł artykułu

Niewyświechtane case'y: Marki B2B chwalą się klientami

Autorzy
Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Reputacja i wizerunek budowane na markach firm, które są już naszymi klientami to potężne narzędzie sprzedaży B2B. Szczególnie są one przydatne a wręcz niezbędne, gdy udało się namierzyć nowe profit pools. Potencjał ten można skutecznie wykorzystać, co pokazują przykłady Disneya i Xeroxa. Obok branży rozrywkowo - wypoczynkowej i sprzętu do kopiowania, także IBM wzbogacił swoją ofertę celem szerszego otwarcia dla grup docelowych. (abstrakt autora)
Rocznik
Numer
Strony
28--32
Opis fizyczny
Twórcy
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171548961

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.