PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2006 | nr 1107 Badania marketingowe w przestrzeni europejskiej | 646--652
Tytuł artykułu

Pozyskiwanie informacji wtórnej o rynkach zagranicznych za pomocą badań witryn internetowych wydziałów ekonomiczno-handlowych ambasad Rzeczypospolitej Polskiej

Autorzy
Warianty tytułu
Gathering Secondary Information about Foreign Markets with the Use of Research of Economic and Commercial Sections of Polish Embassies Websites
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Ogromną przydatność informacji rynkowych udostępnianych na witrynach wydziałów ekonomiczno-handlowych ambasad RP. Udostępnianie ich w sieci powoduje, że można do nich dotrzeć o każdej porze i z każdego miejsca na świecie, co stanowi przewagę nad tradycyjnymi źródłami informacji wtórnej. Dla osób odpowiedzialnych za pozyskiwanie informacji marketingowej bezcenne są również udostępniane tam dane stowarzyszeń branżowych, izb wymiany dwustronnej i innych organizacji, ponieważ to one posiadają informacje szczegółowe o branży i podmiotach w niej działających. (fragment tekstu)
EN
The paper describes the way of gathering secondary information about foreign markets which is researching websites of economic and commercial sections of Polish embassies. The paper presents the advantage of these websites over the others, characterizes them paying attention to the information they contain and describes website addresses of economic and commercial section of Polish embassies in Europe. (original abstract)
Twórcy
autor
  • Kombinat Koksochemiczny "Zabrze" SA
Bibliografia
  • Bajdak A., (red.) Internet w marketingu, PWE, Warszawa 2003.
  • Bednarek-Michalska B., Ocena jakości bibliotekarskich serwisów informacyjnych udostępnianych w Internecie, http://ebib.oss.wroc.p1/2002/31/michalska.php.
  • Mącik R., Wykorzystanie Internetu w badaniach marketingowych, UMCS, Lublin 2005.
  • Poznański P., Portale korporacyjne, "Marketing w Praktyce" 2002 nr 2.
  • Zeman-Miszewska E. (red.), Wykorzystanie Internetu w badaniach marketingowych, AE, Katowice 2005.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171549247

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.