Czasopismo
Tytuł artykułu
Autorzy
Warianty tytułu
Creativity in Marketing as a Base of Market Success - Concept, Interrelationships and Methodological Questions
Języki publikacji
Abstrakty
Jednym z istotnych zadań współczesnego marketingu jest wykazanie, w jaki sposób działania (i wydatki) z nimi i związane przekładają się na skutki rynkowe (wzrost sprzedaży, wzrost udziału w rynku, poprawę pozycji konkurencyjnej) oraz finansowe (przyrost zysku, wzrost efektywności nakładów). Autorzy niniejszego artykułu podjęli próbę oceny współzależności między działaniami w zakresie marketingu a efektami rynkowymi, realizując grant pt. "Proces kreatywności w marketingu" finansowany przez KBN. (fragment tekstu)
The authors pay attention to creativity of marketing and present the findings of the research which concern the creativity and market success. The authors of the article also investigate how to measure relationship between conditions, and market effects of creativity in marketing. (original abstract)
Słowa kluczowe
Rocznik
Strony
351--361
Opis fizyczny
Twórcy
autor
- Akademia Ekonomiczna we Wrocławiu
autor
- Akademia Ekonomiczna we Wrocławiu
autor
- Akademia Ekonomiczna we Wrocławiu
Bibliografia
- Rudolf S., Janusz T., Stos D., Urbanek P., Efektywny nadzór korporacyjny, PWE, Warszawa 2002.
- Rust R.T., Ambler T., Carpenter GS, Kumar V., Srivastava K., Measuring Marketing Productivity, "Journal of Marketing", October 2004 za "Marketing i Rynek" 2004, nr 12.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171550301