Czasopismo
Tytuł artykułu
Warianty tytułu
Języki publikacji
Abstrakty
Obecnie wideo jako nośnik reklamy w sieci jest dla wszystkich czymś zupełnie naturalnym. To, co jest problemem a zarazem wyzwaniem, to czas kontaktu użytkownika z reklamą, gdyż bez wątpienia wpływa on na jakość formatu. Czołowi reklamodawcy twierdzą, że 2 sekundy to za mało i wielu z nich chce płacić wyłącznie za reklamy obejrzane w całości. Wiodące agencje dowodzą jednak, że nawet 1 sekunda może być czasem wystarczającym na emisję zakładanego przekazu. (abstrakt autora)
Słowa kluczowe
Twórcy
autor
- Youlead
autor
- Gemius
autor
- Deloitte Digital
autor
- Akademia Leona Koźmińskiego w Warszawie
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171551105