PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2019 | nr 4 | 63--67
Tytuł artykułu

Jak słyszysz, tak reagujesz : czyli efektywność komunikacji między nadawcą a odbiorą

Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Dość często zdarza się, że dana wypowiedź jest rozumiana inaczej przez różne osoby. Zwłaszcza w codziennych kontaktach, w pracy, w domu dokonujemy pewnych skrótów w mówieniu i słuchaniu. Nieporozumienia między pracownikami, zespołem a menedżerem są wynikiem sposobu komunikowania, słuchania, a także jakości wzajemnych relacji i cech charakterystycznych poszczególnych osób. Już samo zdanie sobie sprawy z faktu, że w jednym komunikacie zawsze można wyróżnić cztery płaszczyzny informacji, uświadamia, że komunikujemy więcej, niż zdajemy sobie sprawę, i możemy usłyszeć więcej, niż na ogół słyszymy. (fragment tekstu)
Rocznik
Numer
Strony
63--67
Opis fizyczny
Twórcy
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171553273

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.