PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2018 | nr 6 | 26--27
Tytuł artykułu

Przez persony do najlepszej oferty

Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Dokonując poważnych zmian czy rebrandingu, marka staje przed wyzwaniem przedstawienia swoim klientom takiej oferty, która będzie tego namacalnym dowodem i spełnieniem złożonej obietnicy. Aby to uczynić dobrze, należy przede wszystkim zacząć od dokładnego przeanalizowania i określenia, jak wygląda rynek i jak kształtują się na nim wybory zakupowe klientów. W przypadku branży motoryzacyjnej marka (I'M Inter Motors) musiała połączyć siłę zakupu w sklepach stacjonarnych wraz z atrybutami sprzedaży internetowej. (abstrakt autora)
Rocznik
Numer
Strony
26--27
Opis fizyczny
Twórcy
  • Q&A Communications
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171553457

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.