PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2018 | nr 6 | 72--74
Tytuł artykułu

Lojalność dziś. Co robią marki?

Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Budowanie lojalności klientów to temat powracający w biznesie niczym bumerang. Co kilka lat firmy odwracają się, a następnie powracają do pielęgnowania relacji z nabywcami oferowanych przez siebie produktów i usług, sięgając po programy lojalnościowe. Jednakże nie należy zapominać o tym, iż nieodzowne jest określenie celu jego uruchomienia i korzyści, jakie ma przynieść organizacji. Niezwykle istotny jest właściwy dobór mechanizmu programu uwzględniającego: zadania, styl i kanały komunikacji, model gratyfikacji oraz katalog nagród. (abstrakt autora)
Rocznik
Numer
Strony
72--74
Opis fizyczny
Twórcy
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171554211

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.