Czasopismo
Tytuł artykułu
Warianty tytułu
Języki publikacji
Abstrakty
W artykule przedstawiliśmy, czym jest komunikacja i jakie występują kanały, którymi się komunikujemy. W oparciu o wymienione sposoby komunikacji, pokazaliśmy najczęściej występujące dysfunkcje w porozumiewaniu się. Następnie zaprezentowaliśmy metodę komunikacji Marshalla Rosenberga i cztery kroki NVC, z dokładnym ich opisem. W naszej pracy wykazałyśmy także korzyści płynące z zastosowania przedstawionej metody. (abstrakt oryginalny)
Rocznik
Numer
Strony
24--29
Opis fizyczny
Twórcy
autor
- Wyższa Szkoła Zarządzania i Bankowości w Krakowie
autor
- Wyższa Szkoła Zarządzania i Bankowości w Krakowie
Bibliografia
- [1] Kozyra Beata, Komunikacja bez barier, MT Biznes Ltd. 2008
- [2] McKay M., Davis M., Faning P., Sztuka skutecznego porozumiewania się, Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne, Gdańsk 2004.
- [3] Nęcki Zbigniew, Komunikacja międzyludzka, Antykwa, Kraków 2000.
- [4] Rosenberg Marshall, Porozumienie bez przemocy. O języku serca, Czarna Owca, Warszawa 2012.
- [5] Seymour John, O'Connor Joseph, NLP Wprowadzenie do programowania neurolingwistycznego., Zysk i s-ka, Poznań 1996, 2008.
- [6] Lista uczuć i potrzeb, LeaNCe sp. zo.o.
- [7] https://mfiles.pl/pl/index.php/KanaÅ_komunikacyjny
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171556345