Warianty tytułu
Języki publikacji
Abstrakty
Logistyka zwrotna w tradycyjnym handlu jest dziedziną, która wbrew pozorom jest dość szeroka. Obejmuje nie tylko gospodarowanie odpadami zgodnie z koncepcją zrównoważonego rozwoju, ale także zarządzanie zwrotami towarów wynikających z uszkodzeń, zużycia, wad towarów lub ich nadwyżek. Niektóre z tych zwróconych towarów utylizuje się, a niektóre naprawia czy powtórnie zagospodarowuje. Każdy z tych procesów jest złożony i wymaga dużego doświadczenia. W przypadku handlu elektronicznego mamy do czynienia jeszcze z jednym rodzajem zwrotu, który w handlu tradycyjnym nie zawsze występuje. Chodzi o tzw. zwroty konsumenckie. Gdy kupujemy towar przez internet mamy prawo odstąpić od umowy bez podawania przyczyny i zwrócić zamówiony produkt. (fragment tekstu)
Słowa kluczowe
Twórcy
Bibliografia
- Klich, P., "7 porad, jak zminimalizować zwroty w e-commerce", https://blog.arvato.pl/2017/ll/27/7-porad-jak-zminimalizowac-zwroty-w-e-commerce/, 2017.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171556417