PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2018 | nr 8 | 34--35
Tytuł artykułu

Uniwersalność i kontekst używania

Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Naczelną zasadą marek, które mają potencjał do uprawiania popcorn marketingu, jest ich uniwersalność. Gdy zamiast wąskich grup klientów skupimy się na szerokich kontekstach używania, otwierają się bogate możliwości kreatywnej promocji produktu. W popcorn marketingu chodzi bowiem o znalezienie jak największej grupy osób, które posiadają te same cechy, przedmioty i potrzeby. (fragment tekstu)
Rocznik
Numer
Strony
34--35
Opis fizyczny
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171556609

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.