PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2018 | nr 8 | 40
Tytuł artykułu

Dorośli Polacy to nie grupa docelowa

Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Osobowość marki, która poprzez pozytywny i otwarty charakter nie buduje dystansu, nie tworząc podziałów na odbiorców lepszych i gorszych, zawsze pozwalając konsumentom na znalezienie czegoś dla siebie, jest jak najbardziej wskazana. Jednakże fakt, iż odbiorcami marki mogą być ludzie w różnym wieku, nie oznacza, iż marka za wszelką cenę ma z równą siłą przemawiać do wszystkich. Niezbędna jest za to spójność działań i konsekwencja. (abstrakt autora)
Rocznik
Numer
Strony
40
Opis fizyczny
Twórcy
  • Agencja oS3
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171556729

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.