PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2018 | nr 8 | 72--73
Tytuł artykułu

Sklepy przyszłości okiem polskich konsumentów

Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Analizując wyniki raportu "Sklepy przyszłości" opracowanego na podstawie odpowiedzi zebranych od 1627 internautów, nie da się zaprzeczyć, że choć dla biznesu prowadzenie i spójność sprzedaży w wielu kanałach jest przedsięwzięciem trudnym, konsumenci traktują omnikanałowe zakupy nie jako jedną z opcji, ale jako podstawę myślenia "must have". Jednym z zachowań konsumenckich, które także zaskoczyło analityków, jest porzucanie zakupów w sklepach, które nie udostępniają nowoczesnych form płatności. (abstrakt autora)
Rocznik
Numer
Strony
72--73
Opis fizyczny
Twórcy
  • Mobile Institute
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171557072

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.