PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2019 | t. 20, z. 4, cz. 1 Sukcesy i niepowodzenia w zarządzaniu organizacjami | 143--156
Tytuł artykułu

Sprzedaż 4.0 - czyli brak sposobu jest sposobem

Autorzy
Treść / Zawartość
Warianty tytułu
Selling 4.0 - No Way to Do It Is a Way to Do
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Nowe technologie i rozwój Internetu, w tym Internetu rzeczy oraz nowych kanałów komunikacji wspiera sprzedaż. Sprzedawcy muszą na bieżąco uczyć się swoich klientów, ewaluować razem z nimi, by móc maksymalizować zyski i finalizować sprzedaż. Przed algorytmami sprzedażowymi, robotami i sprzedawcami stoi nowe wyzwanie - brak szufladkowania klientów i ich emocji, otwarcie umysłów i komunikacji na nieznane. Gdy już wszystko będzie poznane i przewidywalne, najskuteczniejszym sposobem sprzedaży będzie brak metod, sprzedaż bez tradycyjnej sprzedaży w postaci wszechobecnej spontaniczności zakupowej - która będzie największym wyzwaniem dla mentalności sprzedawców.(fragment tekstu)
EN
Sales and sales techniques change with the arrival of the next generation of customers. Successful finalisation of sales depends on excellent communication between the salesman and the customer. The key to sales is a proper assessment of the customer's personality and flexible adjustment of operations to their expectations and requirements. The main purpose of this article is to present the concept of a new sales model based on communication with the use of sales technology 4.0 perspectives in the call center on the foundations of the idea of the industrial revolution 4.0. The detailed objectives are to show how 4.0 sales will be carried out, as well as what are the strengths and weaknesses, opportunities and threats on the way to increase sales effectiveness. The basis for preparing the article was an analysis of literature on sales psychology, sales management and customer service. The characteristics and role of sales 4.0 in increasing the effectiveness of sales over the phone have been described. The article discusses the current state of sales from technology 1.0 to 4.0. It indicates the prospects of applying this knowledge in algorithms and sales applications maximizing profits and sales effectiveness.(original abstract)
Twórcy
autor
  • Społeczna Akademia Nauk
Bibliografia
  • Biarda M. (2017), Wspołczesny klient, czyli KTO?, "As Sprzedaży", 10.
  • Clarke T., Clegg S. (2000), Management Paradigm for the New Millennium, "International Journal for Management Reviews", 2, 1.
  • Kotler P., Setiawan I., Hermawan K. (2010), Marketing 3.0, Wydawnictwo: MT Biznes.
  • Kotler P., Setiawan I., Hermawan K. (2018), Marketing 4.0, Wydawnictwo: MT Biznes.
  • Kos-Łabędowicz J. (2015), Internet jako źrodło informacji w decyzjach nabywczych konsumenta, Wydawnictwo C.H. Beck, Warszawa.
  • Krejca-Pawski I. (2017), Portret wspołczesnego klienta, "As Sprzedaży", 10.
  • Iwański T. (2017), Przemysł 4.0 i wszystko jasne, yadda.icm.edu.pl/yadda/element/ bwmeta1.../NIS_1_2017_Iwanski_Przemysl.pdf, dostęp: 9.03.2019.
  • Kubicius B. (2018), Najlepsi handlowcy sprzedają 10 razy więcej od przeciętnych, 2016 [online], https://superszkolenia.pl/blog/najlepsi-handlowcy-sprzedaja-10-razy-wiecej- od-przecietnych/, dostęp: 10.07.2018.
  • Olender-Skorek M. (2017), Czwarta rewolucja przemysłowa a wybrane aspekty teorii ekonomii, "Nierowności Społeczne a Wzrost Gospodarczy", nr 51 (3/2017) [online], https://www.ur.edu.pl/file/127920/tekst%203 Olender-Skorek.pdf, dostęp: 9.03.2019.
  • Skała M. (2015), Klient 3.0 - nowy model sukcesu w biznesie [online], https://www.forbes. pl/forum-ekonomiczne-w-krynicy/klient-30-nowy-model-sukcesu-w-biznesie/ ts2vw2q, dostęp: 20.08.2018.
  • Swatowska K. (2012), Co najbardziej frustruje klientow? Call center w liczbach i emocjach [online], http://swatowska.pl/co-najbardziej-frustruje-klientow/, dostęp:10.08.2018.
  • Swatowska K. (2018), Klient 3.0 i technologie obsługi klienta [online], http://swatowska. pl/klient-3-0-i-technologie-obslugi-klienta/, dostęp: 20.09.2018.
  • Swatowska K. (2012), Call center przyszłości - czy roboty zastąpią ludzi w obsłudze klienta? [online], http://swatowska.pl/call-center-przyszlosci-czy-roboty-zastapia-ludzi- w-obsludze-klienta//, dostęp: 20.09.2018.
  • Which generation are you? X/Y/Z? Lost?, Robertson Associates (2013), https://www.robertson- associates.eu/blog/2013/11/29/which-generation-are-you-xyz-lost, dostęp: 20.01.2018.
  • eGospodarka.pl, Internet Rzeczy o krok przed rewolucją (2015), http://www.egospodarka. pl/128967,Internet-Rzeczy-o-krok-przed-rewolucja,1,12,1.html, dostęp: 10.10.2018.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171557276

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.