PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2018 | nr 9 | 57
Tytuł artykułu

Dwa powszechne błędy firm w socialu i PR

Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Stosując w sposób nadmierny promocję wokół danej marki, nawet względnie tanimi i skutecznymi metodami typu PR lub poprzez społecznościowe media, można popełnić dwa podstawowe błędy. Pierwszy z nich polega na postrzeganiu wielu nowoczesnych mediów jako łatwych w osiąganiu spektakularnych sukcesów. Drugi błąd to niewłaściwy dobór samych kanałów komunikacji. Okazuje się, iż zamiast komunikować wykorzystując do tego celu nieustająco elektroniczne innowacje, należy czasem powrócić do konwencjonalnych i sprawdzonych metod promocyjnych. (abstrakt autora)
Rocznik
Numer
Strony
57
Opis fizyczny
Twórcy
  • PR bez Krawatów
  • PR bez Krawatów
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171557988

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.