PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2019 | nr 2 (46) | 131--141
Tytuł artykułu

Diagnostic Assessment of MZK Tychy's Customer Service Level

Treść / Zawartość
Warianty tytułu
Języki publikacji
EN
Abstrakty
EN
This paper analyses the standard of MZK Tychy's customer service. The surveys were carried out among the users of the services provided by the above-mentioned transport services provider. The results of the analysis made it possible to formulate the following problems, indicated by the users of local transport: restrictions on the ticket distribution points, the impact of delays on abandoning the use of this means of transport, modernization of rolling stock, the issue of the quality and price of services. (original abstract)
Rocznik
Numer
Strony
131--141
Opis fizyczny
Twórcy
  • Silesian University of Technology
autor
  • Silesian University of Technology
Bibliografia
  • Beemer, B., and Shook, R. (2010). Konsument w centrum uwagi. Warszawa: Wydawnictwo Wolters Kluwer.
  • Blanchard, K. (2016). Legendarna Obsługa Klienta: troska jest najważniejsza. Warszawa: Wydawnictwo MT Biznes.
  • Borowiec, K., and Michalski, M. (2014). Profesjonalna obsługa klienta: materiały dla uczestników projektu do realizacji kursu. Łódź: Instytut Nauk Społeczno-Ekonomicznych.
  • Chwałek, J. (2011). Obsługa klienta. Jakość usług. Warszawa: Wydawnictwo Szkolne i Pedagogiczne.
  • Hyken, S. (2011). Kult klienta: doskonała obsługa kluczem do sukcesu firmy. Warszawa: Wydawnictwo Wolters Kluwer.
  • Kasprzak, R. (2010). Obsługa niepełnosprawnego klienta. Poradnik pracownika punktu obsługi klienta. Gołądkowo: Publikacja współfinansowana ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
  • Kempny, D. (2001). Logistyczna obsługa klienta. Warszawa: PWE.
  • Kumar, V. (2010). Zarządzanie wartością klienta. Warszawa: PWN.
  • Leland, K., and Bailey K. (1999). Obsługa klienta. Warszawa: Wydawnictwo RM.
  • Performance Research Associates. (2015). Jak zapewnić znakomitą obsługę klientów. Warszawa: Wydawnictwo Wolters Kluwer.
  • Sobczak-Matysiak, J. (1997). Psychologia kontaktu z klientem. Poznań: Wydawnictwo Wyższej Szkoły Bankowej.
  • Stoma, M. (2012). Modele i metody pomiaru jakości usług. Lublin: Wydawnictwo Q&R Polska Sp. z o.o.
  • The Chancellery of the Prime Minister (pol. Kancelaria Prezesa Rady Ministrów) (2018, August 2). Available online https://dsc.kprm.gov.pl/klient-w-centrum-uwagi-administracji.
  • The Municipal Transport Authority in Tychy (pol. Miejski Zarząd Komunikacji w Tychach - MZK Tychy) (2018, August 2). Available online https://www.mzk.pl.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171562843

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.