PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2006 | nr 1140 Praktyka statystyki | 9--22
Tytuł artykułu

Prognozowanie w przedsiębiorstwie

Autorzy
Warianty tytułu
Business Forecasting
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Omówiono zagadnienie prognozowania w przedsiębiorstwie.
EN
The paper shows the problems of forecasting in an enterprise. It identifies possibilities of using forecasts and presents methods of evaluation the quality of forecasts and criteria for choosing forecasting methods. There has been also described the problem of the integration of forecasting methods. (original abstract)
Rocznik
Strony
9--22
Opis fizyczny
Twórcy
  • Akademia Ekonomiczna we Wrocławiu
Bibliografia
  • Armstrong J.S., Collopy F., Integration of Statistical Methods and Judgment for Time Series Forecasting: Principles from Empirical Research, [w:] Wright G., Goodwin P., Forecasting with Judgment, John Wiley & Sons, New York 1998.
  • Berndt R., Marketing I. Käuferverhalten, Marktforschung und Marketing-Prognosen, Springer Verlag, Berlin 1990.
  • Shim J.K., Strategie Business Forecasting, St. Lucie Press, New York 2000.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171562847

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.