PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2018 | nr 11 | 30--31
Tytuł artykułu

Jak UX zwiększa zadowolenie klienta

Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Aby z powodzeniem przetrwać w otoczeniu konkurencji światowych gigantów - pośredników stanowiących platformy zakupu wszystkiego, takich jak Facebook, Amazon lub Google, mniejsze firmy muszą posiadać dobrze przygotowane strony sprzedażowo - informacyjne, zaprojektowane zgodnie z podejściem UX. User experience jest bowiem sprawdzonym remedium na wygodę, komfort, poczucie bezpieczeństwa, powtarzalność i satysfakcję konsumentów. Stosowanie metody UX sprawdza się właściwie we wszystkich branżach, z usługami włącznie. (abstrakt autora)
Rocznik
Numer
Strony
30--31
Opis fizyczny
Twórcy
  • Project: People
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171565358

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.