PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2018 | nr 11 | 38
Tytuł artykułu

UX poprzez social proof

Autorzy
Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Dokonując wyboru i zakupu różnorodnych produktów lub usług, klienci pragną czuć się bezpiecznie. Opinie osób trzecich, w tym podobnych nam konsumentów to także jeden ze sposobów zwiększania komfortu zakupów. Niektóre z nich działają słabiej, inne silniej. Poprzez stosowanie metody UX (user experience) jest to bardziej sprawdzalne. Celem UX jest bowiem zawsze wygoda i satysfakcja użytkowników w punkcie ich styku z produktem, usługą bądź nawet tylko reklamą. (abstrakt autora)
Rocznik
Numer
Strony
38
Opis fizyczny
Twórcy
autor
  • CallPage
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171565626

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.